13. kesäkuuta 2011

Sadepäivän viettoa

Tänään on ollut todella masentava keli. Mihin ne ihanat helteet katosi, haluan enemmän niitä ja vähemmän tätä jatkuvaa sadetta. Olen kuitenkin saanut vietettyä suht tehokkaan sadepäivän. Kerrankin voi puuhailla hyvällä omallatunnolla sisällä.

Olen pikkuhiljaa kirjoitellut postausta viime viikonlopun Prahan matkasta, mutta se on vielä kesken ja kestää hetki ennen kuin saan sen julkaisukuntoon.

Siitä asti kun kasvoin yli teini-iän poptähti/elokuvatähti-julistevaiheesta yli, mulla on ollut tapana täyttää seinät mun lempitaideteosten kuvilla. Yksi seinä on aina ollut täynnä erilaisia kortteja. Osa pysyy vuodesta toiseen samana ja osa vaihtuu. Nyt olen asunut tässä kämpässä muutamaa päivää vaille vuoden ja vasta tänään sain aikaiseksi liimata kortteja seinille. Mutta heti tuntuu enemmän kodilta. Vielä on kaikki isommat julisteet laittamatta, koska niitä on aina vaikeampi sommitella seinille. Koska tärkeää on, että korttien ja julisteiden sijoittelulla on joku logiikka ja että se on symmetristä.

Tässä joitain kuvia... ei oo varmaan vaikea arvata mikä on mun lempitaiteilija ja lempivuosisata :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...