18. kesäkuuta 2011

mumsmums

Mä oon nykyään ihan Lily addikti. Käyn joka päivä tsekkaamassa uusimmat jutut ja olen löytänyt sieltä tosi monta mielenkiintoista palstaa, joista on kiva poimia uusia ideoita yms. Tänään testasin yhtä Fanni & Kaneli palstan reseptiä, nimittäin fetakääröjä. Ja tuli ihan mielettömän hyviä. Varsinkin koska yleensä oon tosi laiska ja surkea laittamaan ruokaa ja kaikki mun kokeilut yleensä epäonnistuu. Tavallisesti kierrätän noin viittä reseptiä, jotka osaan tehdä niin, että niistä tulee syötäviä. Ehkä lisään tän niihin. Aineksetkin löytyi ihan sattumalta jääkaapista fetasalaatin jäljiltä.

Mulla on jo uusi ompeluprojekti käynnissä. Tai oikeastaan se oli jo käynnissä ennen kuin sain edellisen valmiiksi. Siinä ei pitäisi mennä enää kauaa ja sit mulla on jo toinen kangas odottamassa samalle kaavalle. Alla on kaavan kansilehti. Ostin sen Sense & Sensibility Patterns:ista  e-kaavana. Eli sain kaavan ja kaikki ohjeet sähköpostiin ja ne piti itse printata. Kaavojen kokoamisessa meni vähän aikaa, koska isot kaavat tulostui osissa A4 arkeille ja ne piti teipata yhteen. Mutta e-kaava oli halvempi kuin tavallinen ja säästin lisäksi aikaa ja postikuluja kun jenkeistä saattaa kestää jonkun aikaa tulla postitse.
kuva: Sense &Sensibility Patterns

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...