2. kesäkuuta 2011

Kesäloma alkoi...

Kesälomani alkoi 31.5. noin klo 17, kun viimeinen tentti oli tehty. Edessä kolme kuukautta lomaa ja vapautta!

Loman vietto alkoi perinteisesti suursiivouksella, joka on edelleen käynnissä. Olen viimeiset pari kuukautta hokenut itselleni et joo joo siivoan sitten kun kaikki tentit on ohi. Oli hieman pölyistä ja todella sotkuista, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Vaatekaapinkin sain taas ojennukseen. Eniten aikaa vievä projekti on kankaiden ja ompelutarvikkeiden järjestäminen, jota en ole vielä edes aloittanut. Niitä on ihan liikaa ja tarvitsisin ehdottomasti oman huoneen ompelemista varten :)

Tarkoituksenani on siis kirjoittaa tänne asioista, joita teen kesälomalla. Haluan, että kesästä jää tunne, että olen nähnyt ja tehnyt asioita enkä vaan maannut kotona/rannalla. Ajattelin, että ehkä se, että minun pitää kirjoittaa siitä mitä olen tehnyt myös motivoisi minua tekemään asioita, joista kannattaa kirjoittaa. No, se jää nähtäväksi ja siksi tää onkin summer challenge. Palautekeskustelu itseni kanssa pidetään 31.8. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...